Let op, dit is een vervulde vacature! Reageren is niet meer mogelijk.
Nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Bekijk de openstaande vacatures of neem contact met ons op.

Onze opdrachtgever: Vivare

Vivare is met 55.000 huurders én 300 medewerkers een van de grootste woningcorporaties in Oost-Nederland. Dag in, dag uit zetten wij ons in om in deze regio zo veel mogelijk mensen een comfortabel en betaalbaar thuis te bieden. We richten ons specifiek op kwetsbare groepen en diegenen met een bescheiden inkomen, zodat ook zij met plezier en in veiligheid kunnen wonen. Wij hebben een uitdagende, maatschappelijke taak en die pakken wij niet alleen aan. We slaan de handen ineen met bewoners, gemeenten, de overheid, aannemers en specialistische organisaties om samen onze doelstellingen te realiseren. Wij zijn actief in zes gemeenten: Arnhem, Duiven, Overbetuwe, Renkum, Rheden en Westervoort.

Voor de directie Financiën, team Control zijn wij op zoek naar een

(vastgoed) Controller

Met de focus op vastgoedontwikkeling en assetmanagement

Team Control is onderdeel van de directie Financiën en bestaat uit 10 medewerkers, die zich richten op (financiële) sturing en beheersing van de organisatie en een aantal expert terreinen zoals treasury, fiscaliteit en inkoopbeleid. Het team wordt aangestuurd door de directeur Financiën.

Wat ga je doen?

  • Je adviseert assetmanagers en projectleiders bij het opstellen van voorstellen voor vastgoedinvesteringen op het gebied van financiën en toetst de voorstellen aan de financiële kaders. Je ondersteunt bij begrotingsvoorstellen en bij de bewaking van de projecten. Je toetst de aanlevering van projecten voor de jaarrekening.
  • Je bent verantwoordelijk voor actuele financiële kaders voor vastgoedontwikkeling, je evalueert en actualiseert hiervoor jaarlijks het investeringsstatuut.
  • Je adviseert op het gebied van rendementsturing en ontwikkelt samen met assetmanagement instrumenten hiervoor.
  • Je signaleert en analyseert ontwikkelingen en doet voorstellen tot verbeteringen. Je bespreekt analyses met het management en collega’s waarbij je een kritisch sparringpartner bent.
  • Je zoekt afstemming met management en collega’s, geeft gevraagde en ongevraagde adviezen.

Wanneer zit je op je plek?

  • Je hebt een Hbo+ /WO-opleiding en minstens 3-5 jaar relevante werkervaring.
  • Je bent analytisch sterk onderlegd en je kan financiële verbindingen leggen tussen projecten en vastgoedprocessen.
  • Je hebt ervaring met vastgoedrekenen of het lijkt je leuk om hiermee aan de slag te gaan.
  • Je hebt overtuigingskracht, je weet draagvlak te creëren voor de kaders die we afspreken.
  • Je bent initiatiefrijk en creatief in het komen tot oplossingen.
  • Je bent een kritisch gesprekspartner en bent constructief en samenwerkingsgericht, binnen je eigen afdeling en daarbuiten.

Wat hebben wij te bieden?
Vivare heeft aandacht voor jou en je persoonlijk functioneren. Wij bieden je betekenisvol en uitdagend werk binnen een maatschappelijke omgeving. Samen met bevlogen collega’s en samenwerkingspartners maak je iedere dag weer het verschil.
Vivare heeft als werkgever haar mensen veel te bieden. Wij stimuleren je jezelf verder te ontwikkelen, hiervoor is onder andere een (individueel) opleidingsbudget beschikbaar. Binnen team Control krijg je veel ruimte om je werk zelf in te delen. Werk je vandaag vanuit huis of werk je op kantoor? Dit is allemaal mogelijk en faciliteren wij met een volledig ingerichte thuiswerkplek. Werk je op kantoor? Dan hebben wij een gezellig Grand Café waar je ook andere collega’s kunt ontmoeten. Nog zin in een potje tafeltennis? Dat kan ook! De work-life balans binnen het team Control is “gezond” te noemen en binnen Vivare heerst een informele cultuur.

Je kunt rekenen op:

  • Inschaling in schaal J van de CAO Woondiensten € 3.969,- t/m € 5.361,- per maand op basis van 36 uur per week, dit is exclusief de te verwachten CAO verhoging in 2024.
  • Een arbeidsovereenkomst voor een jaar voor 32 of 36 uur per week, natuurlijk met de insteek van een vast dienstverband
  • Goede (secundaire) arbeidsvoorwaarden, waaronder:
    *volop aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling en opleidingsmogelijkheden;
    *een aantrekkelijke eindejaarsuitkering;
    *een laptop en mobiele telefoon;
    *ruimte voor flexibel (thuis)werken;
    *een volledig ingerichte thuiswerkplek om optimaal hybride te kunnen werken;
    *een thuiswerkvergoeding van €2,15 per dag en een gunstige reiskostenvergoeding van € 0,40 per km;
    *een gezellig Grand Café waar je tegen een goed tarief met je collega’s kan lunchen.

Interesse?
Movemaker verzorgd exclusief namens Vivare de Werving & Selectie voor deze vacature.
Nog vragen? Neem contact op met Chris Lode van Movemaker op telefoonnummer 06-333 81 880 of stuur een mail naar info@movemaker.nl

Goed om te weten!
Bij Vivare screenen wij de geselecteerde kandidaat vanuit goed werkgeverschap. Dit om de veiligheid van onze huurders te waarborgen. Dit houdt in:

  • Screening van CV, diploma’s, identiteitsbewijs en een actuele Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).
  • Een assessment kan onderdeel uitmaken van deze selectieprocedure

We kijken uit naar je reactie!

Deze vacature is uitgezet bij Movemaker, acquisitie stellen we dan ook niet op prijs, delen in je netwerk uiteraard wel!