Let op, dit is een vervulde vacature! Reageren is niet meer mogelijk.
Nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Bekijk de openstaande vacatures of neem contact met ons op.
Onze opdrachtgever: Vivare
Voor onze afdeling Financiële administratie zoeken wij een medewerker voor de functie van:
senior medewerker Financiële administratie (32-36 uur per week)
De afdeling Financiële administratie (FA) van Vivare
De afdeling FA van Vivare maakt onderdeel uit van de directie Financiën. Deze bestaat uit de afdelingen Control en Financiële administratie. Bij de afdeling FA wordt hard gewerkt, maar niet zonder het nodige werkplezier, gezelligheid en humor. Er heerst een goede werksfeer en er is een groot gevoel van saamhorigheid. Als nieuwe collega zal je een warm welkom ervaren. Er is tijd en ruimte voor een goed inwerkprogramma, niet alleen op inhoud, maar ook om Vivare en je directe collega’s te leren kennen. De afdeling wordt aangestuurd door de manager FA en bestaat uit 18 collega’s.
Wat ga je doen?
- Het werk bestaat onder andere uit het coördineren en uitvoeren van werkzaamheden op de processen servicekosten, de jaarlijkse huurverhoging en het financieel beheer.
- Verantwoordelijkheden binnen deze functie zijn o.a.:
- Huuradministratie waaronder:
- doorvoeren van de huurverhoging per woning;
- uitvoeren en controleren van de maandelijkse prolongatie;
- juiste verwerking van servicekostenfacturen en de afrekeningen van servicekosten;
- beoordelen bezwaren van huurders en afhandelen bezwaarprocedures;
- De activa- en crediteurenadministratie;
- Belangrijk onderdeel is het monitoren van de procesvoortgang en het realiseren van procesverbeteringen, waar nodig met een projectmatige aanpak;
- Opstellen van overzichten voor rapportages en controles.*
Wanneer zit je op je plek?
- Je beschikt over aantoonbaar Hbo werk- en denkniveau, bij voorkeur een afgeronde Hbo bachelor richting Finance, Accountancy, Control of Bedrijfseconomie.
- Kennis van SAP is wenselijk.
- Je bent communicatief vaardig en samenwerkingsgericht, binnen je eigen afdeling en daarbuiten. Je toont toont eigenaarschap en je weet draagvlak te creëren.
- Je hebt een brede boekhoudkundige kennis en ervaring. Je beschikt over een helikopterview en je weet snel verbanden te leggen
- Je kunt het overzicht bewaren in complexe taken en projecten en het proces bewaken. Je bent nauwkeuring, efficiënt en integer.
Je kunt rekenen op:
- Een jaarcontract met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd bij goed functioneren.
- Inschaling in schaal G van de CAO Woondiensten € 3.405,- t/m € 4.278,- per maand op basis van 36 uur per week.
- Goede (secundaire) arbeidsvoorwaarden, waaronder:
* volop aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling en opleidingsmogelijkheden;
* een eindejaarsbeloning;
* een laptop en mobiele telefoon;
* ruimte voor flexibel (thuis)werken;
* een volledig ingerichte thuiswerkplek om optimaal hybride te kunnen werken;
* een thuiswerkvergoeding en een gunstige reiskostenvergoeding;
* een gezellig Grand Café waar je tegen een goed tarief met je collega’s kan lunchen.
Over Vivare
Vivare biedt mensen met een kleine beurs een passende woning. Wij werken met hart en ziel aan betaalbaar en prettig wonen in de gemeenten Arnhem, Duiven, Westervoort, Overbetuwe, Renkum en Rheden. Bij Vivare zijn ruim 300 medewerkers werkzaam.
Interesse?
Movemaker verzorgt exclusief namens Vivare de Werving & Selectie voor deze vacature.
Nog vragen? Neem contact op met Chris Lode van Movemaker op telefoonnummer 06-333 81 880 of stuur een mail naar info@movemaker.nl
Goed om te weten!
Bij Vivare screenen wij de geselecteerde kandidaat vanuit goed werkgeverschap. Dit om de veiligheid van onze huurders te waarborgen. Dit houdt in:
- Screening van CV, diploma’s, identiteitsbewijs en een actuele Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).
- Een assessment kan onderdeel uitmaken van deze selectieprocedure
Deze vacature is uitgezet bij Movemaker, acquisitie stellen we dan ook niet op prijs, delen in je netwerk uiteraard wel!