Let op, dit is een vervulde vacature! Reageren is niet meer mogelijk.
Nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Bekijk de openstaande vacatures of neem contact met ons op.

Onze opdrachtgever: SWZ

Een veelzijdige functie voor een MBO’er binnen een maatschappelijk betrokken organisatie.

Je nieuwe functie
Je hebt een heel gevarieerd takenpakket en doet administratief werk op verschillende gebieden binnen de afdeling. Je bent met name bezig met de crediteurenadministratie en het grootboekbeheer. Naast deze werkzaamheden ben je mogelijk ook bezig met de debiteurenadministratie, VvE-administratie en dagboekverwerking. Ook het beheren van het verzekeringspakket behoort tot jouw taken.

Je controleert en analyseert verschillende (hoofd- en sub-) administraties. Ook ondersteun je bij het opstellen van de begroting en jaarrekening. Bij je werkzaamheden kijk jij voortdurend of we zaken beter kunnen doen. Neem jij graag initiatief? Dan vind jij vast meer werkzaamheden die je op kunt pakken.

Wat vragen wij van jou
Je hebt een relevante opleiding op MBO-niveau en enkele jaren relevante ervaring. Je bent in het bezit van het diploma moderne bedrijfsadministratie of een vergelijkbare opleiding. Je bent communicatief vaardig, initiatiefrijk en kunt goed zelfstandig werken. Ook kom jij snel tot de kern van een vraagstuk, kun je goed plannen en organiseren en vind je het leuk een heel divers takenpakket op te pakken.

Wat bieden wij jou

  • Je gaat werken in een enthousiast team van 7 collega’s;
  • De functie is ingedeeld in schaal G van de CAO Woondiensten (€ 3095 – € 3.789 op basis van 36 uur per maand);
  • Je krijgt veel vrijheid, verantwoordelijkheid en kansen om jezelf te ontwikkelen;
  • Iedere medewerker heeft een eigen opleidingsbudget van € 900 per jaar;
  • 20-36-urige werkweek met de mogelijkheid om deels thuis te werken;
  • Veel aandacht voor de fitheid van onze mensen zoals stoelmassage, een pingpongtafel, fruit en interessante webinars met aandacht voor vitaliteit;
  • Een eigen buddy en inwerkprogramma tijdens je eerste maanden;
  • Een leasefiets regeling;
  • Actieve personeelsvereniging;
  • Elk jaar een personeelsdag en regelmatig een gezellige borrel met ruimte om je collega’s informeel te ontmoeten.

Waar kom je te werken?
Werken bij SWZ betekent dat je werkt bij een betrokken corporatie. SWZ staat midden in de Zwolse samenleving en weet wat er speelt bij onze huurders. We zijn een organisatie waar we denken en handelen vanuit de behoeften van onze huurders en woningzoekenden. Waar mensen zich thuis bij voelen, gehoord worden en begrip hebben voor de keuzes die wij maken. Waar we samen met onze huurders en maatschappelijke partners werken aan onze missie.

95 enthousiaste collega’s zetten zich hier dagelijks voor in. Als medewerker van SWZ kun jij het verschil maken voor onze huurders. SWZ werkt vanuit de kernwaarden: ‘Met aandacht, slim, helder, samen én energiek’.

Je gaat werken bij een klantgerichte, ondernemende organisatie met een open cultuur en een prettige werksfeer. SWZ biedt je de ruimte en de kansen om initiatief te nemen, creatief te zijn en je verder te ontwikkelen. Je werkt mee aan het doel van SWZ om inwoners van de gemeente Zwolle een passende woonplek te bieden in een aangename buurt.

Solliciteren?
Je kunt niet meer reageren op deze vacature omdat deze is vervuld. Interesse in het werken bij een woningcorporatie? Stuur je open sollicitatie via de website van Movemaker.
Movemaker verzorgt de werving en selectie voor deze functie bij SWZ. Enthousiast geworden over het werken bij SWZ? Wij zien je sollicitatie graag tegemoet! Klik HIER om je sollicitatie in te dienen via de website van Movemaker.
Heb je nog vragen? Chris Lode van Movemaker staat je graag te woord en kan je bereiken op 06-333 81 880 of via info@movemaker.nl

Verklaring omtrent Gedrag
SWZ neemt veiligheid en goed gedrag heel serieus. Om die reden vragen wij aan alle nieuwe medewerkers een Verklaring Omtrent Gedrag.