Let op, dit is een vervulde vacature! Reageren is niet meer mogelijk.
Nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Bekijk de openstaande vacatures of neem contact met ons op.
Onze opdrachtgever: Woningbouwvereniging Oostzaanse Volkshuisvesting
Heb jij ruime ervaring met financiële administraties en wil je graag veel verschillende werkzaamheden kunnen oppakken? Vind jij het fijn om op kantoor in een klein team te werken? Twijfel niet en solliciteer naar de functie van Financieel Medewerker.
Wat ga je doen
Als Financieel Medewerker heb je een brede functie binnen onze vereniging. Je bent onderdeel van het team Financiën. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat WOV ‘in control’ is. Dat doe je door het maken van (onderdelen van) sturingsrapportages en het uitvoeren van het interne controleplan. Ook vervang je collega’s in onderdelen van hun functie bij afwezigheid. Bovendien heb jij contact met huurders op het moment dat er financiële vragen zijn. Ook bied jij hulp aan huurders als zij hun huur een keer niet op tijd kunnen betalen. Tenslotte zorg jij ervoor dat je collega’s maandelijks hun salaris ontvangen. In het kleine team van de WOV zijn we er samen voor de huurders en voor elkaar. Jouw expertise en ideeën kun je dus ook breder dan alleen in het financieel/administratieve proces kwijt. De variatie in werkzaamheden maakt deze functie erg aantrekkelijk omdat jouw werk nooit saai en eentonig zal zijn. En jouw werk heeft maatschappelijke impact.
Zo ziet jouw dag eruit
Aangekomen op kantoor, begroet je al jouw collega’s en start je de dag met een kop versgemalen koffie. Je start je laptop op, en opent je mail en agenda om te kijken wat er voor die dag voor bijzonderheden zijn. Daarna start je met de dagelijkse activiteiten. Je stemt af met de salarisverwerker over de mutaties voor deze maand. Dan ga je aan de slag met het maken van (onderdelen van) de maandrapportage, of voer je een interne controle uit op bijvoorbeeld het onderhoudsproces. Ondertussen gaat ook de telefoon en belt een huurder over een betalingsachterstand. Je stelt de beller op zijn/ haar gemak, stelt de juiste vragen en probeert samen een oplossing te vinden. Tussendoor haal je een frisse neus door een wandeling te maken richting ‘t Twiske of door het dorp. Na de lunch loop je bij je collega’s van Wonen langs om te praten over een verbetersuggestie die jij hebt voor het mutatieproces. Nog even tussendoor een telefoontje met onze deurwaarder over een huurachterstand. Je ziet het, de dagen zijn zo gevuld en elke dag anders.
Wat verwachten wij van jou
Natuurlijk heb jij affiniteit met en kennis van financiële processen. Daarnaast heb jij een basis op HBO niveau door studie of werk. Het schakelen tussen verschillende processen gaat jou gemakkelijk af. Ook het plannen en organiseren van je eigen werk doe je in één overzicht. Met jouw positieve houding motiveer jij al jouw contacten en zet hen in hun kracht. Netwerken is geen probleem voor jou. Binnen en buiten de vereniging zoek je de samenwerking op en je kunt ook goed zelfstandig werken. Je bent zowel mondeling als schriftelijk communicatief vaardig.
Wat bieden wij jou
- een 32 tot 36 urige werkweek, op vrijdag ben jij vrij;
- een salaris in schaal I van de CAO Woondiensten (€4.088 tot €5.376 obv 36 uur);
- een flinke bijdrage in jouw kosten voor je zorgverzekering;
- in eerste instantie een jaarcontract bij WOV met de intentie deze om te zetten in onbepaalde tijd;
- aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden volgens de CAO woondiensten.
Ga jij solliciteren?
Enthousiast geworden over het werken bij “Woningbouwvereniging Oostzaanse Volkshuisvesting”? Solliciteer direct!
Wij hanteren geen sluitingstermijn en gaan direct met de juiste kandidaten in gesprek.
Movemaker verzorgt exclusief de werving & selectie voor WOV voor deze vacature.
Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Chris Lode van Movemaker op telefoonnummer 06-333 81 880.