Let op, dit is een vervulde vacature! Reageren is niet meer mogelijk.
Nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Bekijk de openstaande vacatures of neem contact met ons op.
Onze opdrachtgever: Omnia Wonen
Wegens vertrek van een collega zijn wij op zoek naar een nieuwe collega Administratie & Incasso voor 32-36 uur per week.
Je nieuwe functie
Omnia Wonen is op zoek naar een collega die verantwoordelijk is voor de debiteuren-, crediteuren- en de verhuur- en incassoadministratie.
Wat ga je doen?
- je draagt zorg voor het tijdig en betrouwbaar voeren van de debiteuren en crediteuren administratie;
- je draagt zorg voor het juist en tijdig en volledig registreren van de vastgoedadministratie;
- je voert de administratie rondom huurmutaties, -ontvangsten, -contracten en verhogingen;
- Draagt zorg voor de eind huurafrekening, maandelijkse prolongatie, analyses op huurachterstanden en verzorgt desgewenst aanmaningen, coördinatie en bewaking van procedures en voortgang van incasso door derden en afboeking van vorderingen.
Team Financiën en Incasso
Je komt te werken in het team Financiën en Incasso dat bestaat uit 8 collega’s welke zich bezighouden met administratie, incasso en beheer. De teamleider is verantwoordelijk voor dit team en is de direct leidinggevende.
Wat bieden wij jou
Om deze functie goed uit te kunnen voeren kunnen krijg je:
- een dienstverband voor 32-36 uur per week;
- salaris in schaal G (€ 3.095 – € 3.789 op basis van 36 uur) conform de
CAO woondiensten; - opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden met een persoonlijk budget;
- de beschikking over een laptop en/of tablet;
- een telefoon of een vergoeding hiervoor;
- voldoende ruimte om hybride te werken;
- een jaarcontract met intentie op verlenging van dienstverband voor onbepaalde tijd.
Wat vragen wij van jou
Beschik jij over analytisch vermogen, adviesvaardigheden en ben jij goed in het bewaken van de voortgang, dan ben jij in het bezit van de perfecte skills.
Om deze functie goed uit te kunnen voeren vragen wij verder het volgende van jou:
- minimaal MBO+ of HBO opleiding richting bedrijfsadministratie of vergelijkbaar;
- aanvullende kennis op het gebied van administratie en incasso;
Waar kom je te werken?
Omnia Wonen = Op elkaar bouwen
Omnia Wonen is een ambitieuze volkshuisvester die een thuisbasis biedt aan circa 20.000 mensen, onze huurders. Zij wonen in ongeveer 9.000 woningen die wij, verspreid over 13 gemeenten, bezitten. Ons kerngebied ligt in de woningmarktregio’s Amersfoort en Noord-Veluwe.
Bij Omnia Wonen werk je bij een maatschappelijke organisatie. Jouw expertise voegt daadwerkelijk iets toe en je kunt van betekenis zijn voor anderen. Als organisatie zetten we in op samenwerking en verbinding met elkaar en onze netwerkpartners. Op elkaar aanvullen en zo vanuit ieders expertise de krachten bundelen om maatschappelijke meerwaarde voor onze huurders te creëren. Daar gaat het om!
Je komt te werken in het hechte team Bedrijfsvoering met professionals die vanuit hun maatschappelijke betrokkenheid bevlogen zijn in het werk dat ze doen. De verantwoordelijkheden liggen laag in de organisatie en er wordt gestuurd op eigenaarschap waardoor er veel ruimte is voor eigen inbreng. Omnia Wonen heeft een mooi hoofdkantoor in Harderwijk waar collega’s elkaar ontmoeten, met verschillende soorten werkplekken om iedereen zo goed mogelijk te faciliteren.
Meer info op www.opelkaarbouwen.nl
Solliciteren
Je kunt niet meer reageren op deze vacature omdat deze is vervuld. Interesse in het werken bij een woningcorporatie? Stuur je open sollicitatie via de website van Movemaker.
Omnia Wonen heeft voor de invulling van deze vacature exclusief Lichthuys i.s.m. Movemaker ingeschakeld. Enthousiast geworden over het werken bij Omnia Wonen? Wij zien je sollicitatie graag tegemoet! Klik direct hieronder op solliciteer!
Heb je nog vragen? Chris Lode van Movemaker staat je graag te woord en kan je bereiken op 06-333 81 880 of via info@movemaker.nl